poniedziałek, 10 października 2011

6-7 października- pizza&polski&zoo&herbata


Wydział Zarządzania- Budynek 1
<wstawiam zdjęcia tylko z mojej komórki, bo nie mogłam się doprosić innych, potem dodam grupowe>
W czwartek spędzam prawie cały dzień na uczelni. Na zajęciach oglądaliśmy super film, który pokazywał różnice kulturowe między Japonią a USA. Wieczorem wybrałam się z moim buddim do pizzerii Neapoli, bardzo polecam! Rozmawialiśmy o polskich i chińskich słówkach i przy okazji umówiliśmy się, że jutro(w piątek) pójdziemy na zajęcia j. polskiego prowadzone w NTU. Prowadząca to bardzo miła kobieta, była 8 lat w Polsce, studiowała na UW. Ma świetna wymowę, a 2 lata temu zebrała swoich uczniów i zorganizowała im 2-tygodniową wycieczkę po Polsce. Na tych zajęciach widzieliśmy m.in. test z polskiego.

Kiedy wracałam do akademika miałam ambitny plan, żeby się wyspać, ale spotkałam grupę znajomych wybierających się na wycieczkę, więc do nich dołączyłam. Byliśmy w zoo( bodajże 5 największe na świecie- nie dziwię się, bo w środku były autobusy i kolejki, stacje oddalone o 900m). Opłata za wstęp- 3zł. Największe emocje wzbudziły lemury( król Julian z filmu Madagaskar)- ich klatka była w kształcie kopuły, w środku której wydzielona była ścieżka dla turystów( więc lemury mogły się wspinać nad naszymi głowami). Niestety nie mam stamtąd żadnego zdjęcia- trzeba była szybko przebiec przez tę ścieżkę, bo lemury miały zwyczaj załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne nad głowami turystów...

Wieczorem jechaliśmy gondolą(20 minut) między kolejnymi szczytami. Widoki niesamowite. Dotarliśmy do miejscowości słynącej z herbaty. Były z nami 2 Niemki-Chinki, więc nauczyły nas całego obrzędu. Po wszystkim był plan pójścia na kręgle, ale ja już się wykruszyłam, bo musiałam się wyspać..

pyszna pizza w pizzerri Neapoli-ciasto inne niż u nas, dobrze przyprawiona, ale polecam! 20zł

I dowód, że w owej pizzerri byłam

Przed biurem wymian międzynarodowcyh -ulotki z innych uniwerków- najwięcej jest z SGH!

lekcja polskiego: test+nauka słówek(rodzina)

lekcja polskiego: w klasie

flamingi

motyle- była cała aleja z motylami

największa atrakcja zoo-panda wielka

jazda gondolą między górami

przepis na rytuał picia herbaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz