wtorek, 22 listopada 2011

16-23 listopada 2011 Fondue

17-ego listopada- szwajcarskie Fondue
Minsi(Michael) przyznał się, że lubi gotować, noi nie było już odwrotu..

after na Roofie czyli dachu:)

Oprócz Fondue byłam na co tygodniowym spotkaniu z moim Buddy, w niedzielę o 8 rano(!!!!) umówiłam się na wymianę z językową z kolejnym Tajwańczykiem w Starbucksie(uczy się 2 miesiące, czyli tyle, co ja chińskiego, a czyta i wymawia po prostu genialnie!). Potem poszłam na Mszę, spóźniłam się na tę po angielsku, więc byłam na tej po chińsku. Zrozumiałam Ewangelię! Bo było "Wo yao chi..Wo yao he.." czyli Chcę jeść..pić, więc domyśliłam się, że chodzi o "Byłem głodny, a daliście mi jeść" etc. I wyłapałam kilka słówek z kazania. I jedno całe zdanie zrozumiałam, co da się przetłumaczyć: "My zawsze mówić ja chcę ja chcę ja chcę, a to niedobrze". Resztę czasu spędziłam na pracy projektowej(Google) i nauce.

W piątek wybrałam się na specjalny event organizowany przez Global MBA- Testowanie Wina. Najpierw mieliśmy krótkie szkolenie, jak te wina smakować, a potem mogliśmy pić i jeść(sery francuskie i szwajcarskie, pizza) do woli. Mnie najbardziej smakowały wina z Południowej Afryki:)

Ostatnio wieje trochę grozą: Po tym winie mieliśmy iść do klubu. Ale do mojego znajomego zadzwoniła znajoma, mówiąc tylko "wszędzie jest krew". Przestraszyliśmy się i zaczęliśmy jej szukać. Jakoś doszła do domu, tam ją też spotkaliśmy. Chcieliśmy kupić jakąś wodę utlenioną, cokolwiek żeby odkazić ranę(dosyć duża, na dłoni), ale nic nie chcieli sprzedać! W końcu pojechała do szpitala, ma 6 szwów. Z innym podobnych wydarzeń: Belg, najwyższy na wymianie został pobity w klubie..podobno przez swojego kolegę z Europy. Ma 9 szwów na brwi.

We wtorek po zajęciach Aleś pokazał mi stołówkę, która jest bardzo blisko akademika. Zamówił dla mnie zupkę, ktora składała się z wywaru, makaronu, zielska i poszatkowanego mięsa z kurczaka, ale była po prostu pyszna!!! Zapłaciłam 5zł:)

A tu parę przypadkowych zdjęć z komórki:

bawarka:)

coś bardzo niedobrego

dzień otwarty Taidy

zdjęcia absolwentów przed biblioteką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz